هتلهای چهار ستاره معروف مشهد
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف مشهد

 

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان تور مشهد تعطیلات پاییز 94 میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسرهتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: